Grundejerforeningen Gammelgab

Foreningens løbende aktiviteter

Den årlige arbejdslørdag

Den 3. lørdag i september er foreningens årlige arbejdslørdag for alle medlemmer af grundejerforeningen. Vi mødes kl. 13.30 og arbejder med nogle af de opgaver, som på forhånd er fastlagt.

Alle er velkomne

Alle medlemmer af bestyrelsen er selvskrevet til at deltage, men alle medlemmer af foreningen er meget velkomne til at deltage.

Det vil være dejligt, hvis stadig flere medlemmer har lyst til at være med til at få praktiske opgaver fra hånden og bygge med på et socialt fællesskab. Der er brug for medlemmernes opbakning.

Tilmelding

Af praktiske grunde bedes du tilmelde dig hos formanden senest en uge før arbejdslørdagen, hvis du gerne vil deltage.

Strandrensningsdag

I samarbejde med Hejbøl og Gravensbjerg grundejerforeninger hjælper vi Varde Kommune med at rense stranden efter vinterens storme.

Dette foregår altid den 2. lørdag i maj om eftermiddagen.

Efter små to timers arbejde med oprensning af stranden og en god snak slutter vi dagen af med pølser, brød og en lille forfriskning.

Vil du gerne vide mere?

Du får nærmere oplysninger om strandrensningen sammen med indkaldelsen til den ordinære generalforsamling.

Gammelgab strand
Strandrensning